משלוחים:
אנו מייצרים כל פריט ביום ההזמנה ולכן לוקח כ- 10 ימי עסקים עד שהמשלוח יצא לדרך.
ההזמנות נשלחות בדואר שליחים עד הבית, עלות המשלוח היא 40 ש”ח. וניתן לאסוף באיסוף עצמי.
*יתכנו עיכובים קלים בתקופות החגים, ניתן ליצור קשר לבירורים.
כל התמונות באתר הם להמחשה בלבד: יתכנו סטיות צבע בין תצוגת המסך לבין המוצר במציאות כיוון שתצוגת הצבעים משתנה בין מסך למסך.
תשלום באתר: התשלום באתר מתבצע באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות PayPal – מערכת מאובטחת ונוחה לשימוש. תשלום באמצעות כרטיס אשראי ישראכרד (8 ספרות) ניתן באמצעות הזמנה טלפונית בלבד. כל המחירים באתר כוללים דמי טיפול ומע”מ.
מדיניות החזרות:
במידה והמוצר שרכשתם הגיע פגום, צרו קשר בטלפון 052-8108396
ונשמח להחליפו במוצר חדש.
מחירים, מוצרים וביצוע הזמנה
לפני ביצוע ההזמנה באתר “למגירה” הגולש יתבקש להזין שם מלא, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון וכתובת. בזמן ביצוע ההזמנה, הגולש יתבקש למסור את פרטי כרטיס האשראי שבאמצעותו יבצע את הקנייה וכן את מספר תעודת הזהות של בעל כרטיס האשראי. פרטי כרטיס האשראי ומספר תעודת הזהות אינם נשמרים במאגר הנתונים של האתר.
באתר “למגירה” מוצגות קולקציות ובהן מצולמים מוצרים שונים. התמונות נועדו להמחשה בלבד. ליד כל פריט מוצג מחירו בשקלים. משתמש באתר יכול להוסיפו לעגלת הקניות, לאחר שבדק את צבעיו, גודלו ומחירו. ניתן לשנות כמויות, להוסיף ולגרוע פריטים מסל הקניות בכל עת, בסיום ההזמנה יש לאשר את ההזמנה בקופה.
במקרה שבוצעה הזמנה למוצר המוצג באתר והתברר כי המוצר אזל, החברה מתחייבת להודיע באמצעות דואר אלקטרוני או טלפונית (על-פי בחירת החברה) ללקוח על החוסר בפריט, ושומרת לעצמה את הזכות להציע חלופה למוצר בצבע, גודל או מוצר חלופי. במידה והלקוח יאשר את ההזמנה בדואר אלקטרוני או טלפונית, ההזמנה תבוצע. במידה ולא, ההזמנה תבוטל ויימחקו פרטי כרטיס האשראי. במידה והלקוח יהיה מעוניין להמתין לחזרת המוצר למלאי, הזמנתו תמתין עד אשר יחזור הפריט למלאי והוא יקבל על כך הודעה מתאימה.
תשלום בגין המוצרים
התשלום מתבצע באמצעות כרטיסי אשראי, והחיוב מתבצע בשקלים. כל המחירים באתר כוללים מע”מ. סך הסכום המחויב יופיע בעגלת הקניות, לאחר אישור ההזמנה ויכלול את כל הפריטים שהוזמנו ויפורטו דמי המשלוח המתאימים להזמנה. פרטי כרטיס האשראי יועברו באמצעות שרת מאובטח של חברת הסליקה כאשר הם מוצפנים, אם בכל זאת בחר המשתמש שלא למסור את פרטי כרטיס האשראי, ניתן להזין את פרטי ההזמנה לצורך יצירת קשר טלפוני, על מנת להעביר את פרטי כרטיס האשראי. אישור ההזמנה וביצועה מותנים בקבלת אישור לעסקה מחברת האשראי דרך חברת הסליקה. במידה ולא יינתן אישור לביצוע העסקה, החברה תיידע את הגולש ובאחריותו לפנות אל חברת האשראי או אל הבנק על מנת לדאוג למסגרת האשראי המתאימה. במידה ולא הסדיר הגולש את מסגרת האשראי, רשאית החברה לבטל את העסקה.
שיפוי ופיצוי בגין שימוש בלתי ראוי באתר
כל העושה שימוש בלתי ראוי באתר מתחייב לשפות ולפצות את החנות ו/או בעלי האתר ו/או מקימיו ו/או מי ממפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם בגין כל תביעה ו/או הוצאה ו/או נזקים מכל מין וסוג כלשהו כולל הוצאות משפטיות, אשר ייגרמו לחברה /או בעלי האתר ו/או מקימיו ו/או מי ממפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם.
שירות לקוחות
שרות הלקוחות שלנו בדואר אלקטרוני: rotemcarmi1@gmail.com ובטלפון: 052-8108396, נועדו לסייע בקליטת ההזמנה, מתן מענה לשאלות שעלולות לעלות בנוגע לפריטים שונים, מחיריהם וזמינותם במלאי, לפתור בעיות לפני ואחרי משלוח, לסייע בגלישה באתר וכן לשמוע תלונות ומחמאות. שירות הלקוחות זמין בימים א-ה בין 8:00 – 16:00.
תודה שקניתם!
רותם כרמי- למגירה.